Satfreaked Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Geplaatst: 19 maart 2005 is er niet een mosterimage waar bv al usb software in zit. ik heb een goede geladen usb. Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Geplaatst: 19 maart 2005 is er een image die wifi drivers er standaart in heeft zitten. dan kan ik tenminste mijn box benaderen en de usb soft erop zetten. ik neem dan even aan dat ik daar wel kontact mee kan krijgen via mijn db. als dat ook niet kapot is. Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Geplaatst: 19 maart 2005 ik blijf proberen, kan iemand niet een image naar mij mailen met daarin usb software, of wifi soft. maar niet al te groot is voor de flash. dan moet ik weer verder kunne bleyenberg@kookhuis.nl Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Geplaatst: 20 maart 2005 ik vraag erg veel en door elkaar heen maar kom steeds op ander coclusies uit, daar ik niet echt technisch aangelegd ben. maar wat ik graag zou willen hebben en weten is. - kan ik mijn usb memory stick activeren zonder netwerk. dit inverband met het netwerk probleem wat ik heb. alles geprobeerd met nul modem kabel diverse images er ook gezet maar geen resultaat. - kan iemand mij een images liefst 1.09 mailen met daarin wifi software of iets wat mijn usb stick pakt als ik hem opstart. - elke oplossing die er als nog te verzinnen is voor mijn probleem. bleyenberg@kookhuis.nl satfreaked. Satfreaked.
Ðeninux Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 Utp kabel nog wel goed ?? het kan dus zijn dat er een breukje inzit. Je kan ook eens een andere poort op je router proberen. Misschien heel lullig maar staat netwerk wel aangevinkt in menu van de dreambox ? DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Satfreaked Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Geplaatst: 20 maart 2005 rongongo perfecte tip. met wifi heb ik een verbinding..... alles goed. alleen geen netwerk met utp. en deninux utp kabel werkt , zie eerdere bericht. alle oplossing sta ik nog voor open. Satfreaked.
Tomd Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 Misschien ook de modem resetten, spanning 5 minuten van de box afhalen..?? DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+ TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E
Satfreaked Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Geplaatst: 20 maart 2005 tomb, mijn netwerk kable doert het wel als ik hem in mijn laptop plug dan moet het toch niet de kabel en of het modem zijn. ik denk toch dat het intern zit. kapot dus. maar,ijn wifi werkte en nu doet de usb stick het en deze is dus naar de slaapkamer verbannen. maar wil toch wel een oplossing krijgen. Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen