Fabian Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 Ik wil mijn DVD speler op mijn PC gaan benaderen vanaf mijn Dreambox om zo DVD's te kunnen bekijken op mijn TV. Nou had ik ergens gelezen dat dit mogelijk is via een mount commando. Is dit mogelijk via DCC en zo ja wat/welk commando moet ik opgeven? B.v.d., Fabian
Hendrik6073 Geplaatst: 17 maart 2005 Geplaatst: 17 maart 2005 Via de VLC plugin werkt het in ieder geval ook
Fabian Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Geplaatst: 17 maart 2005 VLC heb ik als addon zien staan als plugin in de hydra image. Als ik deze installeer op mijn DB,weet ik echter niet wat ik verder moet doen om bijv. de DVD speler te benaderen. . . ????
Hendrik6073 Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 lees dit maar eens na. Ik heb (na wat gepruts) uiteindelijk alleen de vlc.xml aangepast op de DB en de snelkoppleing van de richting het VLC proggie op mijn PC. http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...rt=all&vc=1
Fabian Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Geplaatst: 18 maart 2005 Moet je naast de VLC plugin op de DB ook VLC software op je PC installeren? Zo ja, waar kan ik die dan downloaden? Welk IP nummer geef je op in vlc.xml: die van je PC of van je router? B.v.d., Fabian
Hendrik6073 Geplaatst: 18 maart 2005 Geplaatst: 18 maart 2005 volgens mij wordt dat allemaal besproken. vlc gewoon ff zoeken op internet. je gaat de dvd vanaf je pc draaien dus dat ip adres zet je ook in de xml
Fabian Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Geplaatst: 18 maart 2005 Er stond ook een portnummer "8080" vermeld, moet ik deze forwarden naar het ip adres van mijn pc?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen