The Iron Maiden Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 hallo, In de Hydra Phoenix image zit een optie om DB weather forecast te downloaden. Deze plugin geeft weersverwachtingen van steden over de hele wereld. Is er ook zo'n plugin voor plaatsen uitsluitend in de benelux, zodat het wat gedetailleerder is? Ik heb dit bij mijn dealer eens gezien, maar weet niet hoe hij hier aan gekomen is. Oftewel, wie of je op internet handmatig plugins kunt downloaden en deze eventueel via ftp oid. kunt installeren op je dreambox, dus zonder het Hydra download menu. Bart VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
MR_B Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 zie bijlage 838289-Weerberichtenfeeds.zip Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 bij mij gaat hij niet, error: libstdc**.so.5 connot open shared object file Onbekend bestand of map Wat is fout ? ik heb het 755 permission gegeven. Moet ik soms DB herstarten ?
MR_B Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 deze werkt in een 1.08 img, misschien heb je een 1.09 versie ??? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
The Iron Maiden Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb hetzelfde probleem libstdc++so.5. Ik draai Hydra Phoenix 1.09, dus dat zal het probleem wel zijn. Is deze plugin dezelfde als de weather forecast die je via het Hydra menu kunt downloaden? Deze werkt namelijk wel prima. Bart VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen