Ga naar inhoud

2e ontvanger op lnb out

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vraagje, ik heb een 2e ontvanger, een Philips met originele soft. op mijn slaapkamer gezet. mijn lnb komt binnen op mijn Dreambox 7000 maar ik krijg na het doorlussen geen signaal op mijn Philips. Het is alleen maar de bedoeling om ook gewoon naar de zenders te kijken op dezelde transponders dus niets extras. Gebruik de Gemini 1.09 in de Dreambox.

graaq suggesties.

Geplaatst:

De dreambox geeft alleen de kanalen met horizontale of verticale polarisatie door, afhankelijk van het soort kanaal waar de dreambox op staat.....

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Geplaatst:

Je krijgt alles door op je 2-e ontvanger als je droomdoos helemaal uit staat (dus niet in standby !).

Geplaatst:

Ik heb doorgelust naar een humax en alles kan ik ontvangen op de humax zelfs de diseq omschakeling werkt tussen de schotel op astra en de schotel op hotbird. De dreambox kan ik gewoon st.by zetten, en de image maakt ook niet uit of de rudream of hydra of gemini die ik op usb heb staan of de cvs image in de flash.

Geplaatst:

Hmmmmmm, ik heb een mix van DSR 9500 en PULSAR , ik ontvang op de DB en heb doorgelust naar een NOKIA 9500.

De nokia krijgt alleen signaal als de DREAMBOX aanstaat, en het is niet mogelijk om op de Nokia Hotbird te zien . Ik maak gebruik van een monoblock.

Zou dit een instelling zijn die anders staat ingesteld.?????

grtn RB.

Geplaatst:

Met de Philips ben ik er uit. Deze ontvanger kan ik gewoon goed doorlussen.

Het probleem zit niet in dit type ontvanger. Het doorlussen geeft hier geen probleem. Ik zal wel iets verkeerd met de kabel hebben gehad. Het werkt goed nu.

bedankt namens Teuntje1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen