Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb deze middag even mn flash gewist de rel109 ingedaan(officiele image), en daarna via flashwizard gemini 1.07 en hydra phoenix final op mn usb gezet om in multiboot te werken.

Indien ik mn box opstart krijg ik mooi het menu van flashwizard waar ik in kan kiezen welke image je wenst te draaien.

De flashimage (rel109) draait goed.

Maar indien ik de hydra of gemini van de usb wil laten draaien, krijg ik hun logo op mn scherm wat na enkele seconden weer verdwijnd en mn display komt op 'dreammultimedia 1.09' te staan.

Verder doet hij niets! hij start dus de gemini of de hydra niet op!

Iemand die me verder kan helpen?

Mvg

Geplaatst:

Zet de Hydra maar eens in flash en de rest in multiboot.

Avensis

Geplaatst:

mij is verteld dat het veel veiliger is om CVS image in je flash te plaatsen en al de gemodificeerde images zoals gemini en hydra en alle andere op de usb. ik gebruik nu CVS 1.09 van 22 02 2005 met 4 images op mijn usb stick. tot nu toe geen problemen gehad.

probeer het eens. het is veel veiliger om CVS te draaien op je flash dan hydra.

Arm1

Geplaatst:

yep, heb de hydra in de flash gezet nu, en de rest komt in multiboot!

Maar nu krijg ik mn keuze niet in het begin, hij start automatisch de hydra op(gemini staat in multiboot)

Mvg

Geplaatst:

Voor Multiboot maakt het toch niets uit wat je in de Flash hebt staan. draai nu met Org. in flash en op stick staat Gemini en Mardini. denk eeder dat het een dreamflash probleem is. gebruik je de laatste Flashwizzard? moet altijd lukken.

Succes

DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli

WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)

Geplaatst:

Citaat:
De flashimage (rel109) draait goed.

Maar indien ik de hydra of gemini van de usb wil laten draaien, krijg ik hun logo op mn scherm wat na enkele seconden weer verdwijnd en mn display komt op 'dreammultimedia 1.09' te staan.

Had ik ook. De stick opnieuw formateren wil wel eens helpen.

Anders kun je het CVS image met usb fix in de flash zetten.

Harry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen