Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een beginner en heb recent een Arnion UCCI Special tweedehands gekocht. Ik heb de recente Digix emu geladen. Die werkt goed, maar ik krijg Taquilla alleen open als ik opnieuw opstart. Mogelijk is er een conflict met de Mrv die in de in de CAS zit. Heb ik het goed begrepen dat met deze emu de CAS niets meer toe kan voegen en dat je er alleen maar last van kunt krijgen als de keys in de CAS niet goed bijgewerkt zijn? Als dat klopt, hoe kan ik dan de CAS uitschakelen zonder schade aan te richten?

De gegevsn zijn nu:

CAS

H/W:1.5

S/W:Mrv 2.18

Loader: 1.0

Sys info:

Model DSC-911HUZ

Last update: Mar 18 2005

S/W: V02.00.00

H/W:V13.42.6D

Loader: V1.1.2

CA:3.1.2

PVR 1.6.0

Geplaatst:

Bedankt voor het meedenken. Neen er zit geen losse module in de CI. Die Mrv schijnt in de interne CAS geprogrameerd te zijn. In de settings staat chanel lock al unlock. Ik heb nu de SECA keys 00064 in de CAS weggehaald en nu dien de Taquilas het meestal wel goed. Ik was te enthousiast en heb ook wat Viacess keys uit de CAS gehaald, maar nu ben ik een van mijn favoriete programmas MEZZO kwijt. Dus blijkbaar heeft de Mrv in de CAS nog wel nut, of er zitten de verkeerde keys voor Viacess in de emu.

Geplaatst:

Het is hier al meermaals benadrukt dat er geen mr of mrv nodig is in de cas.

Dit is niet de goede oplossing en telkens weer is er een gevecht tussen emu en cas.

De beste oplossing is gewoon de cas in dreamload zetten of als het echt nodig is omdat je een abootje hebt in penta of tetra.

Groetjes

Danny

Geplaatst:

Bedankt. Bij zoeken in dit forum vind ik dat je om het ding in dreamload te zetten een Cas2 nodig hebt. Maar ik las ook iets over een code 0317. Ik wil het graag zo doen dat ik later geen problemen krijg als ik er een CanalDigital kaart in wil stoppen. Ik zat me af te vragen of het ook zou helpen conflicten te voorkomen als ik gewoon alle keys uit de CAS weghaal.

Geplaatst:

Ja hoor, gewoon alle key's en providers voor zover het kan uit cas verwijderen.

Dat draait de emu software goed.

VU Ultimo VTI. Triax 88 met vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5. 
Leer van gisteren, leef vandaag en droom van morgen!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen