koekjedebij Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Hoi, Mijn situatie is als volgt: - DB7020s met Hydra 1.09 in flash - Gemini 1.02 Als ik een koude start doe krijg ik netjes het gemini menu en kan ik kiezen of ik de DMM-image (in mijn geval dus hydra) of gemini wil laden. Nu is mijn vraag: - Ik heb een CF kaart (256Mb) nog ongebruikt en wil het gebruiken om verschillende images te kunnen booten. Kan ik ze gewoon toevoegen in het gemini bootmenu? Zo ja hoe? En hoe realiseer ik dat de images van CF geladen worden dus dat de DB op de CF 'kijkt'? - Moet ik de CF op een of andere manier nog ergens van voorzien (filesystem oid)?? - Kan ik de images die ik wil gebruiken gewoon in de root van de CF zetten of moet dat op een bepaalde plek? Alvast bedankt voor de hulp. Mauce
koekjedebij Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Geplaatst: 25 maart 2005 Laat maar hangen. Ik heb gemerkt dat -na het installeren van gemini- de opnames die ik maakte stotterig gingen (ik heb het idee dat het de opname is en niet het afspelen). Nadat ik gemini had ge de-installed was het probleem verdwenen en draait alles weer lekker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen