Gast Geplaatst: 25 maart 2005 Geplaatst: 25 maart 2005 Hallo, Heb sinds een week of 2 de 7020 aan de gang met Hydra image. Wat me opvalt is dat bij breedbeeld uitzendingen (NL1,NL2 & NL3) er een stippellijn aanwezig is tot halverwege boven het beeld, zeg maar een halve beeldlijn. - Is dat bij meer mensen aanwezig ? - Wellicht een software probleem ? Hoop van jullie te horen, Gr Nick
Ome Merde Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 yup, anamorf, of weet ik hoe dat heet. zet je dreambox eens via het menu op 4:3 panscan en het probleem is weg. merDe deze ruimte is te huur
Yo! Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 Citaat: yup, anamorf, of weet ik hoe dat heet. zet je dreambox eens via het menu op 4:3 panscan en het probleem is weg. Heeft niets met het beeldformaat te maken, die streepjes zitten altijd linkboven in het beeld. Alleen bij een normale 4:3 uitzending op een 4:3 TV valt dat buiten het zichtbare beeld. Net zoals het bij een 16:9 uitzending voor de breedbeeld bezitters niet te zien is... Waarschijnlijk zitten daar bepaalde codes in, bijvoorbeeld EPG info (hoe heet die EPG van canal digitaal ook al weer? MediaHighway ofzo?) en/of andere zaken. Maar dat is een gokje. Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Gast Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 Ik zie het als een TIK van de DroomDoos. Dit 16-bij-9 signaal (in de 1-e beeldlijn)geeft ie helaas weer. Op m'n Sammy (Samsung DSR9500) heb ik deze lijn niet. Blijkbaar wordt ie door m'n Sammy onderdrukt, want kheb dan wel zwarte balken boven en onder. Als je het beels op PANSCAN ipv LETTERBOX ben je links en rechts een stuk van je beeld kwijt; da's nog hinderlijker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen