JBnl Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 Hallo Allemaal, Ik heb mijn scsi kaart maar weereens in de mijn windows xp systeem gezet en nu ziet hij de nokia als dvb2000 rulez, alleen hij wil deze installeren welke drivers heb ik hier voor nodig ? groeten,JBnl
Alventali Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 Deze ??? Zijn de drivers voor win 2000 Werkten bij mij altijd perfect. 842937-dvb2000drv1_2.zip Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
JBnl Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Geplaatst: 26 maart 2005 idd ik heb ze inmiddels gevonden. Welke software draait in de nokia 9600 het beste met een aston 105 en seca2 kaart ? want ik ben hier aan het proberen maar lukt niet al te best groeten,JBnl
freetv Geplaatst: 26 maart 2005 Geplaatst: 26 maart 2005 Vergeet dat maar een Aston 1.05 krijg je niet betrouwbaar aan het draaien. Ik heb alles al geprobeerd. Het lijkt soms even te werken en dan ineens krijg je onderbrekingen en dan krijg je het ook niet meer goed. Ik denk ook dat het signaal van de schotel van invloed is. Als ik de Nokia bij mij aangesloten had dan werkte hij bijna de hele avond goed. Had ik hem bij mijn vader aangesloten dan was het probleem er bijna gelijk na het aanzetten. Het vreemde is dat het signaal level ongeveer gelijk is. Ik ben er dan ook mee gestopt en heb een Aston 1.03 genomen. Dit werkt tot nu toe redelijk goed. Groetjes, freetv. Hornet receiver aan Kathrein CAS90 op Moteck SG2100 te hangen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen