Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 Ik heb in mijn 7000 dmm 1.09 in de flash gezet en phoenix op de stick maar heb nu het probleem dat deze niet meer wil afsluiten, nog wel in standby. De enige mogelijkheid om de box af te sluiten is via de netstekker. Weet iemand een oplossing voor dit probleem.
Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 oplossing heb ik niet voor je ,maar weet wel dat bij veel mensen de box vast loopt naar het compleet uitschakelen. en als je hem op standby zet en dan weer aan dan loopt hij gewoon lekker door check hier http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...;gonew=1#UNREAD dus ik zou hem lekker op standby laten staan groetjes bas
Gast Geplaatst: 27 maart 2005 Geplaatst: 27 maart 2005 Ja dat is een mogelijkheid maar ik vind het onbevredigend. Ik denk dat er ergens in de logout procedure iets is beschadigt waardoor het niet meer functioneert (script ??). Ik heb niet voldoende kennis van Linux om te weten wat dat moet zijn en dacht op dit board leden te vinden die deze kennis wel hebben. Helaas, maar toch bedankt voor je antwoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen