Ga naar inhoud

Na istallatie van PLI wordt HD niet meer herkend

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren de nieuwste PLI om mijn dreambox gezet, alles werkt perfect, maar nu wil ik mijn hard disk benaderen en dan zie ik niks, er staan wel de nodige files op, maar ik zie ze niet, Als ik hem vervolgens probeer te formatteren dan zecht ie wel dat er nog gegevens op staan.

Als het echt niet anders kan, wil ik hem wel formatteren maar als ik die files op een of andere manier nog kan saven heb ik dat het liefst natuurlijk.

Als ik een nieuwe directory wil aanmaken krijg ik ook een error.

Ik de system setup wordt de harde schijf wel herkend, en ziet ie een Samsung 120GB schijf.

Iemand nog een slim idee ????

Fr@nk

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb gisteren de nieuwste PLI om mijn dreambox gezet, alles werkt perfect, maar nu wil ik mijn hard disk benaderen en dan zie ik niks, er staan wel de nodige files op, maar ik zie ze niet, Als ik hem vervolgens probeer te formatteren dan zecht ie wel dat er nog gegevens op staan.
Als het echt niet anders kan, wil ik hem wel formatteren maar als ik die files op een of andere manier nog kan saven heb ik dat het liefst natuurlijk.

Als ik een nieuwe directory wil aanmaken krijg ik ook een error.

Ik de system setup wordt de harde schijf wel herkend, en ziet ie een Samsung 120GB schijf.

Iemand nog een slim idee ????

Fr@nk

Zet dus weer even de vorige image terug. Maak een backup van de bestanden op de disk en ga dan weer over na de nieuwe image en formatteer de hd opnieuw. Plaats nu de bestanden weer terug. Is wat extra werk maar je bent geen films ed kwijt.

Het alternatief is om de disk in een Linux systeem te hangen en dan de data eraf te kopieeren.

Dat zeg ik... lezen!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen