Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Ik ben net terug van vakantie en ben er achter gekomen dat alles wat ik met de timer herhaling heb opgenomen niet is opgenomen. Ik gebruik PLI 06032005. Wat mij opvalt is dat als ik het kruisje bij herhaling weghaal de datum op 1970 staat. Is hier een oplossing voor zodat in mijn volgende vakantie wel alles wordt opgenomen. Bij het zoeken naar dit probleem ben ik niet een echte oplossing tegengekomen die voor mij begrijpelijk is. gr JEV64
rai Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Even DreamVCR gebruiken. Even alle events die fout zijn gegaan selecteren en saven. Hierna werkt het wel. Dit is een bug die er al een jaar in zit.
Loek2 Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 onbegrijpelijk dat dreammultimedia deze bug er nog steeds niet heeft uitgehaald maar wel met nieuwe images komen.. ook die haperingen (niet (meer) goedgekeurde hdd's)) van de opnames... DreamVCR is geen optie als je langer dan een week weg gaat. Ik moet DreamVCR bijna dagelijks de boel laten ververzen anders slaat ie morgen wellicht niet 'aan'
Urkel Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Er is ooit een draadje geweest om om deze bug heen te werken d.m.v. een scriptje welke via een cron job elke dag draait. Ik heb dat scriptje op mijn beide boxen aangebracht en sindsdien is er geen herhalende opname meer "vergeten". Uit mijn hoofd heette dat draadje iets met "timer .... werkomheentje" o.i.d. Urk 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's
Loek2 Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 goeie tip, ga ik ff lezen url van het draaidje
Loek2 Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 snap er niet veel van, ikke multiboot en de dir opgezocht waarnaar word verwezen (waar het bestand dus staat) maar ik krijg al snel "no such file or directory" de uitleg die in de thread word omschreven begrijp ik niet zo, gezien het feit dat ik never met linux heb gewerkt
Gast Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Ik heb draadje al eerder gelezen, maar zoals ik in mijn vraag schreef, ik kom niets tegen dat ik begrijp. Ik zie een script, maar hoe krijg ik dat script in de crond ?? of iets dergelijks? en werkt het dan ook als je langer weg gaat dan een week, want daar zie ik ook tegenstrijdige berichten over. Gelukkig ga ik pas weer in junu op vakantie, maar dan zou ik het wel goed willen hebben werken. gr JEV64
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen