Gast Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 hij werkt al ruim anderhalf jr. zonder probleem ,mijn manhattan plaza 3300 maar ik zit nu toch met een probleem ,en het lijkt toch aan deze manhattan te liggen. sinds enige tijd heb ik een dvd recorder incl. harde schijf (sony hx 900) wat is er mooier om digt.beeld op te nemen via een sat. ontvanger ?. maar helaas lukt dat niet via de manhattan . ik heb al van alles geprobeerd. alles is perfect aangesloten ,juiste kabels en instellingen etc. maar het enige wat ik te zien krijg is een een grijs beeld met af en toe wat gescrambeld zwart wit beeld in twee of drie stukken. macro vision decoder er tussen , geen succes . het vreemde is dat ik met mijn oude philips dig sat ontv. met de zelfde opstelling wel een perfect beeld kan opnemen . voordat ik de sony kocht heb ik achter een volgens een medion,een philips en een deawoo dvd recorder uitgetest ,waarvan enkeld de medion geen problemen had met het dig.sat .signaal van mijn manhattan. helaas had deze recorder andere software problemen . ik heb dit probleem ook al elders (o.a. het dragon board) gedropt maar tot dusver geen oplossing , het probleem lijkt de manhattan . mijn vraag dus . wie heeft een soortgelijke ervaring ? en nog beter wie heeft een oplossing ? alvast bedankt debas leiderdorp
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 halo het heeft even geduurd maar mijn probleem is opgelost . ik kan weer opnemen met mijn dvd recorder van mijn sateliet ontvanger . daar voor moest ik wel een nieuwe sateliet ontvanger kopen en wel een topfield 5000 ci . daarmee gaat het probleem loos . het ligt dus wel degelijk aan deze manhattan ,die staat voorlopig werkeloos in de kast . ook niks meer gehoord van de importeur ,jammer . maar dat weten we ook weer . mijn advies als je video recorder stuk is en je een dvd recorder gaat kopen, controleer dan of deze ook opneemt van je sateliet ontvanger. mvg. debas leiderdorp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen