Ga naar inhoud

Hoe multiboot aanmaken met Flashwizzard Pro ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik ook de Hydra Phoenix en Dreamflash, maar ik zou ook wel eens Flashwizzard willen gebruiken omdat een aantal images niet met Dreamflash geinstalleerd willen worden. Is er dan niemand die Flashwizzard gebruikt zonder de originele dreambox image. Ik wil namelijk blijven draaien met Hydra in de flash , en toch zo nu en dan wat anders uitproberen. Ik neem aan dat ook de eigenlijke vraag was.

Geplaatst:

Draai hier ook met orginele 1.09 in Flash en de rest op stick.

Gemini_107_.img/Mardini Monster 25.04.05.fwz

Ik neem bij een multiboot ALTIJD een originele dream image in flash en dan met Flashwizzard pro de rest

Moet zeggen loopt zeer goed

FLASHWIZARD_PRO_5.0

gr Joop.

Geplaatst:
Citaat:
welke usb stick zou ik het beste kunnen halen ..

Daarover staat een topic in de database.
Geplaatst:
Citaat:
Is er dan niemand die Flashwizzard gebruikt zonder de originele dreambox image. Ik wil namelijk blijven draaien met Hydra in de flash , en toch zo nu en dan wat anders uitproberen. Ik neem aan dat ook de eigenlijke vraag was.

Waarom Hydra in de flash? Draai hier 1.09 in de flash en Hydra op USB (Flash Wizard Pro 5.0) en dat draait zeer stabiel met plenty ruimte voor add-ins van Hydra en ruimte voor andere images op USB stick om mee te testen.
Geplaatst:

als voorbeeld: ik heb nu de rel109 in de flash, en ik ga vanavond mardini als multi boot op USB zetten. Hoe kan ik die image dan benaderen voor mijn radegast.cfg file .. moet ik die dan gewoon in de originele flash image ftpen of hoe anders ?? ik heb geen idee

Geplaatst:
Citaat:
als voorbeeld: ik heb nu de rel109 in de flash, en ik ga vanavond mardini als multi boot op USB zetten. Hoe kan ik die image dan benaderen voor mijn radegast.cfg file .. moet ik die dan gewoon in de originele flash image ftpen of hoe anders ?? ik heb geen idee

/var/mnt/usb/fwpro/<imagenaam>/var/tuxbox/config
Er van uit gaande dat Radegast.cfg normaal in de map /var/tuwbox/config staat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen