Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Heeft er iemand een PMCtable waarbij de humax voor de gratis kanalen (RTL4,SBS6,...) naar het originele kaartje kijkt in de aston 1.05, voor C+Blauw,... naar de CS en voor de overige kanalen naar de EMU? Ik krijg het maar niet voor mekaar, misschien dat er iemand wel zover is...

Geplaatst:

Dat is het toch niet helemaal.

Wat moet ik invullen bij bv.

SBS6 opdat hij enkel naar de ci kijkt

C+ rood zodat hij enkel en alleen naar de CardShare kijkt?

en voor de overige kanalen naar de emu kijkt?

Of is dit niet haalbaar

Geplaatst:

Ik heb wel een PMC tabel voor: alle kanalen van C+ voor CS, en de rest via de EMU.

Geplaatst:

Nee is ook niet goed. Ben maar beetje vooruit aan het denken. Heb origineel kaartje, en zou (moet) dit binnekort gaan gebruiken voor beeld op de gratis zenders. Dan moet de humax ook naar de aston kijken. Voor de overige zenders moet ie dan naar de emu kijken en niet naar de aston.

Geplaatst:

Ik kan de link niet plaatsen i.v.m. commercie.

Maar hier een stukje eruit met in de bijlage de pmc-tabel die je zoekt.

Bron: Tuurtje

Het probleem met de originele kaart van Canaldigitaal is dat de firmware het Nederlandse pakket in de interne firmware probeerd af te handelen, terwijl dit dus had moet gebeuren op de originele kaart via de ASTON of MEDIAGUARD module.

CANALDIGITAAL PAKKET: STANDAARD

xx_xx_andere.csv = in deze pmc-tabel worden de volgende zenders door de originele SECA2 kaart afgehandeld:

Ned1 * Ned2 * Ned3 * RTL4 * RTL5 * SBS6 * Yorin * NET5 * TMF * Veronica/Fox Kids * C+Rood * C+Blauw * C+Geel * Cartoon/TCM * Nickelodeon * Discovery * Animal Planet * Hallmark * Eurosport * BBC Prime * Spice Platinum

846476-33_34.zip

Geplaatst:

ja juist,

Die had ik al jongens. Nu vanaf c+Rood zou alles door de emu moeten afgehandeld worden. Blijkbaar snappen jullie de vraagstelling niet zo. Never mind...

Geplaatst:

Ik had niet goed gelezen, probeer deze maar eens.

Is alleen voor PMCTabel ToH3.3_HoT3.4 & ToH3.3_HoT3.6

Zet in de Humax [Menu] - [ToH] - [Config] de volgende settings:

- Start on first channel = on (Is dus NED1 om geen error bij opstart te krijgen)

- CAID Preselect = CARD+EMU

846514-nieuw.zip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen