Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het patchen naar Hot 3.8 geeft mijn humax niet meer thuis. Op het display verschijnt Error AC Fail.

Het patchen op zich is waarschijnlijk wel goed gegaan omdat alles netjes tot END afgewerkt was. Ook heb ik er nog een nieuwe key ingezet.

Weet iemand of het aan de firmware of iets anders ligt. Nu kan ik er niets meer mee.

Graag informatie of ik een nieuwe moet aanschaffen, of dat het apparaat evt. nog gerepareerd kan worden ??

butske

Geplaatst:

probeer eens eerst even je hummie te cleanen met de cleaner van josje en schiet daarna de orginale firmware erin daarna de settingslijst,kijk dan of je hummie het weer doet,zo ja schiet daarna de nwe toh-hot erin.

Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555

Geplaatst:

Hier het zelfde probleem, je moet eerst even de standaard hdf HIC10500 -06 of -02 van humax erop zetten, en dan ben je de error ac melding kwijt...

alles werkt nu wel weer met funcard, maar de emu loopt niet meer, en het uploaden van de key's via sammy editor lukt niet meer. fw check fail is de melding nu.

Ga nog ff verder rommelen.

GR Fred.

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie, maar ik kan mijn humax op dit moment niet voorzien van andere software ?. Als ik er spanning op zet krijg ik de melding E-AC en als ik dan de Humax aan wil zetten komt er te staan fail. Het lijkt wel of de voeding stuk is omdat ook de rode led niet aangaat. Enkel het display.

Geplaatst:

Hallo Fred ,

Bedank voor het meedenken maar helaas werkt de link niet. misschien mag die ook niet geplaatst worden. Zoek wel wat rond op internet wellicht vind ik de oplossing daar wel

Gr. Toine

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen