butske Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Na het patchen naar Hot 3.8 geeft mijn humax niet meer thuis. Op het display verschijnt Error AC Fail. Het patchen op zich is waarschijnlijk wel goed gegaan omdat alles netjes tot END afgewerkt was. Ook heb ik er nog een nieuwe key ingezet. Weet iemand of het aan de firmware of iets anders ligt. Nu kan ik er niets meer mee. Graag informatie of ik een nieuwe moet aanschaffen, of dat het apparaat evt. nog gerepareerd kan worden ?? butske
seppetto Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 probeer eens eerst even je hummie te cleanen met de cleaner van josje en schiet daarna de orginale firmware erin daarna de settingslijst,kijk dan of je hummie het weer doet,zo ja schiet daarna de nwe toh-hot erin. Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
petalo Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Hier het zelfde probleem, je moet eerst even de standaard hdf HIC10500 -06 of -02 van humax erop zetten, en dan ben je de error ac melding kwijt... alles werkt nu wel weer met funcard, maar de emu loopt niet meer, en het uploaden van de key's via sammy editor lukt niet meer. fw check fail is de melding nu. Ga nog ff verder rommelen. GR Fred.
petalo Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Tis die file van slovak hot 3.8 van 27 maart, waarschijnlijk killer file!!!
butske Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Geplaatst: 29 maart 2005 Bedankt voor de reactie, maar ik kan mijn humax op dit moment niet voorzien van andere software ?. Als ik er spanning op zet krijg ik de melding E-AC en als ik dan de Humax aan wil zetten komt er te staan fail. Het lijkt wel of de voeding stuk is omdat ook de rode led niet aangaat. Enkel het display.
butske Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Geplaatst: 29 maart 2005 Probleem opgelost. het lag toch aan de (ToH 3_3HoT3_8by HoT) Ik heb die vervangen door ToH3.3_HoT3.8full en nu werkt alles weer redelijk.
petalo Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 http://www.sat.....support.com/humax/firmware.html#Firmware%20tools Op deze site de juiste firmware halen, en nog een keer de loader h208 er apart inzetten met wdn40ak (je eigen loader kiezen!), daarna de laatste patchversie bij Josje weghalen, Dan de key.bin erin van Mach1 en het werkt weer.... Gr Fred.
butske Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Geplaatst: 29 maart 2005 Hallo Fred , Bedank voor het meedenken maar helaas werkt de link niet. misschien mag die ook niet geplaatst worden. Zoek wel wat rond op internet wellicht vind ik de oplossing daar wel Gr. Toine
TheCorrupter Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 al eens eraan gedacht om de dots of puntjes weg te halen, dan werkt die link wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen