Gast Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 Hoi Ronaldd, ik heb ff vraagje over patch in OEMAKE ik krig ze er allemaal in op een na die weet ik er met geen duvels geweld in te krijgen. [color:"red"]file://oe_enigma_main.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ [/color] deze dus en dit is mijn lijstje SRC_URI = "cvs://anoncvs@cvs.tuxbox.org/cvs/tuxbox;module=apps/tuxbox/enigma;method=ext \ file://acinclude.m4 \ file://enigma.sh \ file://oe_enigma_diff.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_setup_timezone.diff.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_setup_osd.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_makefile.am.txt.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_enigma_setup.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_enigma_setup.h.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_enigma_main.h.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_decoder.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_dvbservice.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_edvb.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_makefile.am.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_si.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_edvb.h.txt.patch;patch=1;pnum=1 \ file://oe_enigma_main.cpp.patch;patch=1;pnum=1 \ file://config \ file://userbouquet* \ file://boot" alles gaat behalve die ENIGMA_MAIN.cpp weet jij niet wat daar nu mis zou kunne zijn?? doppie
Ronaldd Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Ik vermoed dat die enigma_main.cpp conflicten heeft tijdens het patchen. Kan je de fout meldingen laten zien waar het patchen fout gaat? Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Hoi Ronaldd, dit is de plek waar ie eruit loopt in oemake en meer laat ie niet zien NOTE: patch 'oe_si.cpp.patch' refreshed DEBUG: oeedvb.h.txt oe_edvb.h.txt.patch NOTE: import patch '/home/doppie-nl/DOPPIE-NL/packages/enigma/enigma/oe_edvb.h.txt.patch' as 'oe_edvb.h.txt.patch' DEBUG: oe_enigmamain.cpp oe_enigma_main.cpp.patch NOTE: import patch '/home/doppie-nl/DOPPIE-NL/packages/enigma/enigma/oe_enigma_main.cpp.patch' as 'oe_enigma_main.cpp.patch' ERROR: patch did not apply, try again with force (-f -i ...) NOTE: Task failed: 'patcher' execution failed hij weigert gewoon om er die patch in te zetten ja geforceerd zegt ie maar ik zou niet weten hoe. doppie
Ronaldd Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 De patch die je hebt is niet goed. Die moet je opnieuw maken. Zelf zou ik die patch opnieuw maken dmv de cdk. Dit zijn ongeveer de stappen: - check een schone enigma uit mbv de cdk. - apply de oe_enigma_main.cpp.patch in de enigma dir, dat gaat ongeveer zo: cd .../apps/tuxbox/enigma patch -p1 <..../oe_enigma_main.cpp.patch - De patch zal fout gaan. De conficten moet je eruit halen, dat kan zeer lastig zijn. - Als alle conflicten weg zijn. maak je een nieuwe patch: cd .../apps/tuxbox/enigma cvs diff -u >/tmp/new_patch.diff De file /tmp/new_patch.diff zou dan een patch moeten zijn die wel werkt. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen