milili Geplaatst: 31 maart 2005 Geplaatst: 31 maart 2005 ik wil een accespoint aanschaffen voor de DReambox zodat ik geen kabel hoef te trekken van pc naar DB is een gewoon accespoint hiernu geschikt voor dus gewoon op pc via wifi internet delen dan kan ik toch gewoon netwerken enz. met de DB instellen lukt denk ik wel maar moet ik dan eerst maar gewoon proberen met 2e pc voordat ik de DB aansluit ??? lijkt me allemaal wel maar ik kan het niet vinden als ik op het forum zoek. dus als iemand gewoon kan antwoorden of er veel problemen van komen ? ik heb wel gevonden dat USB 54g niet wordt ondersteund maar dat zal wel het usb driver gedeelte zijn denk ik. het gaat hier om het ftp en met de DB het Flashen zal ik wel handmatig gaan doen is veiliger heb ik gelezen. dus bijv. dank. Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Barabas Geplaatst: 31 maart 2005 Geplaatst: 31 maart 2005 Citaat: ik wil een accespoint aanschaffen voor de DReambox zodat ik geen kabel hoef te trekken van pc naar DB is een gewoon accespoint hiernu geschikt voor dus gewoon op pc via wifi internet delen dan kan ik toch gewoon netwerken enz. met de DB instellen lukt denk ik wel maar moet ik dan eerst maar gewoon proberen met 2e pc voordat ik de DB aansluit ??? lijkt me allemaal wel maar ik kan het niet vinden als ik op het forum zoek. dus als iemand gewoon kan antwoorden of er veel problemen van komen ? ik heb wel gevonden dat USB 54g niet wordt ondersteund maar dat zal wel het usb driver gedeelte zijn denk ik. het gaat hier om het ftp en met de DB het Flashen zal ik wel handmatig gaan doen is veiliger heb ik gelezen. dus bijv. dank. Je moet inderdaad eerst het acces point aansluiten en configureren met de PC. Pas na de configuratie aansluiten op de Dreambox. Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen