Gast Geplaatst: 31 maart 2005 Geplaatst: 31 maart 2005 Ben ten einde raad........ Had vroeger een goed werkende multiboot; 1.09 beta image in flash, hydra phoenix via flashwizzard in multiboot op usb. Werkte perfect, alles liep via usb. Bij het verschijnen van rel 1.09 ging het fout. Heb die via flashwizzard in de flash gezet. Daarna ook nog de hydra beta 4 op de usb gezet. Zo op het eerste gezicht leek dat goed te zijn gegaan. Echter wat bleek na enige tijd; kon geen (eigen)settings uppen naar het usb pad met dreamboxedit, de download van joske via c-panel verliep wel goed. Na enig uitzoekwerk is mij toen gebleken dat alles wat ik download en upload (via alle programma's) terechtkomt in de map Var op de HD, of is dit het flash geheugen?, en niet in de Var map op de usb. Bijv. zou ik e.e.a. via dit path willen laten lopen: /mnt/usb/fwpro/hydra7000-beta4-109.im/var/addons/, echter alles wordt bijv. geplaatst in: /var/addons. Alle emu's , keys, settings lopen dus vanaf de hd/flash. Dit kan niet de bedoeling zijn. Vroeger ging dit wel via de usb. Heeft iemand een idee van wat ik fout doe/wat er loos kan zijn?
Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 Is er niemand die hier iets van kan zeggen? Het lijkt wel of ik word geboycot, op de laatste 3 vragen geen enkel antwoord.....snif snif.......
bliksem Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Maak schoon schip zet de originele van dream er in, en zorg er voor dat er niets anders meer op staat dan multi boot en je zal zien dat het werk. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Puch Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 Citaat: Heb die via flashwizzard in de flash gezet Als je met een multiboot wil beginnen moet je de originele image serieel met dreamup in de flash zetten!!! Zo ben je zeker van een goede installatie in de flash iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen