Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 ik probeer met putty tel in te logen op mijn dreambox maar kom niet verder als 220 welcome to your Dreambox Ik kan mijn inlog en wachtwoord niet invullen Ik krijg dan de melding 530 Please login with USER and PASS. Weet iemand wat ik verkeerd doe Het heeft namelijk wel altijd goed gewerkt
Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 Lijkt me geen probleem van Putty maar van de DB? Maar just to be sure: Als je de telnet-client van Windows gebruikt, krijg je dan wel het inlog-scherm t zien? Greetz!
Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 je maakt wel gebruik van het tty (telnet) protocol (poort 23) en niet van ssh ofzo?
Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 Citaat: je maakt wel gebruik van het tty (telnet) protocol (poort 23) en niet van ssh ofzo? SSH draait helemaal niet op een DB, dus dan krijg je niet eens verbinding!?
Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 Stond inderdaad niet op telnet Werkt weer perfect
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen