Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 hallo totaal onbekend met sat ontvangs . gekregen 1set met een strong 4355 evo een dag uitrichten en,, ja beeld astra 19.2 ben ik in de sat lijst aan het kijken of er toevalig nog een sat te ontvangen is . Kan ik op de sirius een aantal kanalen krijgen. en op most1 (die ik nergens terug kan vinden).Ik blij. blijkt dat deze gewoon van de astra komen. kan dat of staat mijn schotel toch nog niet goed. ik weet niet wat voor lbn en merk schotel was een zet van een bouwmarkt. ik hoor graag hoe of wat. m.v.g ton
Smurf Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 geen schijn van kans dat je sirius en astra op 19.2 tegelijk kunt ontvangen met 1 lnb, tenzij je schotel extreem verbogen is ca. 1 graad zou nog kunnen, maar veel meer niet hoor maar wat was de vraag? en jouw doel? je kunt even kijken op satcodx.com die hebben een lijst met sats en met kanalen die er op staan, denk dat alles dat jij ziet van astra komt. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 de vraag vam mijn is hoe kan na het uitrichten op de astra. die goed beeld geeft en na het in scannen van de kanalen dat er bij zoeken op een anderen sat toch een aantal kanalen worden in gescant ,bij mij was dat op de sirius. later bleek dat het een aantal kanalen van de astra zijn. en een doel heb ik er niet mee. en ik weet ook dat dat echt niet kan. een fout in de strong ik weet het niet. ton
Smurf Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 je kunt wel denken dat je zoekt op een andere sat maar omdat je schotel vast staat zoekt dus gewoon op astra, omdat sommige frequenties op meerdere sats gebruikt worden kan hij dan toch niets vinden, verder is het zoeken op hotbird/sirius of welke andere sat dan ook vrij nutteloos als je schotel vast staat want dat gaat je niets opleveren. wat je wel even moet controleren is of je transponder lijst compleet is.. dus dat hij alle zenders op astra kan vinden, neem tenminste aan dat jouw strong niet zoals mijn 80000 alle mogelijke frequenties afzoekt maar een voor ingestelde lijst met transponders, als je daar 1 mist, mis je wellicht enige kanalen. Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 2 april 2005 Geplaatst: 2 april 2005 dank je wel voor de uitleg. ik heb 613 tv en ik dacht 75 transponders bij het scannen plus 309 radio voor mij almeer dan genoeg als je de 30 zenders van upc had. groett ton
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen