Gast Geplaatst: 1 april 2005 Geplaatst: 1 april 2005 Ik ben in bezit van een Xtreme str versie, met drie sloten 1 intern 2 extra, via een magic card. Het blijk dat deze niet communiceren met elkaar, m.a.w de interne legala card (canal+) in de interne slot en de magic card (gelezen) kan de canal+ niet lezen. Dan moet de magic card er uit. Is daar een andere oplossing voor ??
Robsim Geplaatst: 5 april 2005 Geplaatst: 5 april 2005 Citaat: Ik ben in bezit van een Xtreme str versie, met drie sloten 1 intern 2 extra, via een magic card. Het blijk dat deze niet communiceren met elkaar, m.a.w de interne legala card (canal+) in de interne slot en de magic card (gelezen) kan de canal+ niet lezen. Dan moet de magic card er uit. Is daar een andere oplossing voor ?? Hoi Cor wat bedoel je met "Ik ben in bezit van een Xtreme str versie, met drie sloten 1 intern 2 extra, via een magic card" ??? Je bedoeld zeker te zeggen dat je in je interen cam je magic card hebt, en nu een oplossing zoekt om zonder steeds te moeten wisselen je canal cardje wil gebruiken. Ik zou als ik jou was in mijn interne cam een penta crypt b.v. penta 1.20 zetten, en op zoek gaan naar een emu software voor mijn reciver. Zodat jou canal card continu in je recever kan blijven en de rest geopend word door de emu soft. Dan kan je je magic card in de wilgen hangen. Gr Rob [color:"green"] Als je je vrouw laat navigeren tijdens het autorijden, zie je meer van de wereld als met een GPS systeem!! [color:"blue"] Xtreme pvr & Digix pvr [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen