Gast Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Hallo, ik wil een sat tuner gaan kopen alleen moet ik nog een keuze maken tussen de topfield5500pvr (twin) of de dreambox met maar 1 tuner. Ik heb gelezen dat het moederbord van de 7020 wel is voorbereid op een tweede tuner. Weet iemand wanneer de 7020 met 2 tuners op de markt komt of kan je zelf "eenvoudig" een tweede tuner (laten) bijplaatsen ? Mojo
Bigfoot Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Ik denk dat het pas tegen het einde van het jaar is. 2e tuner bijplaatsen kan naar verluid niet, al zit er op het moederbord van de 7020 wel een aansluiting. Je moet ook niet verwachten dat je dan gelijk een perfect draaiende box hebt, bij Dream zijn het in het begin meestal beta-boxen. Al valt de 7020 mee wel mee wat dat betreft.
Makagu Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Zou voor versie 7080 of hoger zijn, 7020 was hiervoor al voorbestemd maar door ongekende reden is dit naar veel latere tijdstip verschoven. Trouwens als het er maar van komt................. want ze kunnen zelfs nu nog geen redelijk grote aantallen 7020 leveren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen