Bigfoot Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 Weet iemand hoe je een image bestand op de PC kan uitpakken zodat je alle bekende mapjes en bestanden te zien krijgt? (/bar, /bin, etc)? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henksat Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 Misschien hier ! Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2005 Ik wil het op de PC uitpakken. Gaat om zowel de standaard images bestanden als flashwizzard pro bestanden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opzolder Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 kijk eens naar de total commander en addons op www.ghisler.com. Dat is een file browser, waarmee je eventueel in combinatie met een addon heel veel ingepakte bestandstypen open krijgt. Groeten van de zolder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2005 uitpakken is niet echt het goede woord hier denk ik, het is meer het simuleren van een installatie op een linux omgeving Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opzolder Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 Ik bedoel het ook heel breed, in ieder geval rpm-formaat. Maar als je echt een installatie bedoelt, moet je gaan denken aan een virtual machine. Of misschien is basic linux of knoppix dan wat. Groeten van de zolder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frozen-sky Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 Onder linux: mount -t cramfs image.img /mnt/mountpoint (dacht ik...) Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koekjedebij Geplaatst: 7 april 2005 Delen Geplaatst: 7 april 2005 Citaat: Misschien hier ! Dit werkt niet voor een 7020, dat is een ander formaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen