Ga naar inhoud


magic module en de nieuwe mr versie


Aanbevolen berichten

Mijn magic module werkte wel met de 1.17 mr versie.

nu is er een nieuwe versie uit -> geprog. en werkt niet meer ..inintialiseren staat er bij interface in het menu van de topfield 3000.

software weer terug gezet naar de mr 1.17 en kijk ...hij werkt weer. magicmodule is de 1.02 versie (ook werkt mrev in de nieuwe uitvoering dus niet)....terug gezet naar de mr 1.17 versie .....en wederom werken .

 

proggen doe ik met de cas2 . iemand een idee ? dus nogmaals wat voor nieuwe versie ik erop zet ...mrev of mr maakt niet uit ...t werkt niet meer (initialiseren) terug naar mr 1.17 en de magic werkt weer. Maar ik wil eigenlijk wel de nieuwe mrev of mr versie erop (welke soft heeft de meeste kanalen open mrev of de mr ?)

 

groeten en alvast bedankt

Dreambox 7020 Gemini 4.20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je verify doet (altijd doen) krijg je dan errors?

Errors ,dan schrijf ik weer,verify,weer wat errors?

Dan schrijf ik weer net zolang(erasen doe ik dan niet meer,alleen aan het begin,anders lukt het haast niet) tot ik geen errors,meer krijg.(soms 3of 4 keer).

Dit probleem had ik ook als je naar MRV gaat,ga je weer terug,naar MR (verify,geen errors).

Succes,gr HUNNY

 

 

HUNNY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard doe ik verify maar daar zie ik totaal geen errors. in de ucas ziet het er goed uit, geen fouten tijdens write en geen fouten tydens verfify en toch initialiseren als ik hem in de topfield doe. versie van magic module nog een factor ?

Dreambox 7020 Gemini 4.20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier met de cas 1 egenlijk ook nooit problemen met heen en weer gaan tussen versies en MR Mrev en MRT

Wat ik wel moet is een erase all tot en met blok 34 oftwewel het hele flash geheugen voor de bin files.

verify gaat automatisch en dan altijd zonder errors

 

 

probeer eens iemand met de cas 1 kijk eens of dat verschil maakt

Is wel veeeeel trager dan de 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ander versie programma gebruiken,of andere driver.

Ik gebruik 5.2

Tja de spullen van ##### zijn nog niet stabiel.

Soms zijn er errors en die meldt het programma niet,of soms net andersom.

Roeien met de riemen die je hebt.

Uiteindelijk zul je het voor elkaar krijgen.De aanhouder wint!

 

Gr HUNNY

 

 

HUNNY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt een beetje dom maar prog de 1180 eens 2x achter elkaar. Bij mij werkt het ook wel eens niet (ondanks verify=OK) en als ik het dan nog eens probeer doet hij het wel. Ook een extra keertje wissen kan geen kwaad. Ik kan me niet voorstellen dat de 1180 niet werkt op een 1.02 terwijl de 1170 het wel doet.

 

Ik heb hem net even geprogged op een 1.02 en dat werkt gewoon. Heel misschien wil hij niet initieren in de TF3000. Dan zou je het even bij iemand anders moeten proberen.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou niet klinkt niet dom hoor, alleen ik vind het vervelend dat ik niet weet waaromn het niet goed gaat . ik heb nog steeds geen idee, ik zal is proberen om 2x write na eerst 2x erase, je weet maar nooit.

tnx groeten

Dreambox 7020 Gemini 4.20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...