Gast Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 Hoi, Heb een echostar dsb 9800 met een multichoice kaart op irdeto1. Heb er aan gedacht om een andere ontvanger te kopen i.v.m. de kaartwissel, maar vraag me af of het ook mogelijk is om dmv van kaartwissel.nl over te gaan naar irdeto2. Weet iemand of de echostar dsb 9800 irdeto2 ondersteunt? Ik heb het systeem overgenomen van iemand anders, kan dat nog een probleem geven bij de kaartwissel? (volgens mij kan ik de adresgegevens wijzigen, kost iets van 19 euro). Wil wel graag het basispakket van CanalDigital ontvangen ivm Nickelodeon, dat levert toch geen problemen op? groet, Simson
Ome Merde Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...0&fpart=all 2e post ... merDe deze ruimte is te huur
kasato Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 De echostar 9800 kan met irdeto 2 overweg, echter nikelodeon word alleen maar in seca 2 uitgezonden dus heb je aan het basis pakket en irdeto 2 dan niks . eric
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen