dannyboy Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 Weet niet of het hier thuis hoort, maar toch: werk met dcc laatste versie en kreeg vandaag en al een keer eerder een security alert van norton. Daar staat het volgende: Norton Internet Worm Protection has detected and blocked an intrusion attempt. Security rule: Default block ripper trojan horse date : 9-4-2005 time: 17:55 Path: c:/documents and settings..../dcc.exe file name : dreambox control center direction : inbound local address : all local network adapters local part: 2023 protocol: tcp Betekent dit nou dat ik een worm op mn pc/netwerk heb?? Graag uw reactie en advies Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
vervoto1 Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 volgens mij hoef je je geen zorgen te maken, norton is gewoon nogal trigger-happy. Bij mij geeft hij dezelfde melding als een config file wordt doorgestuurd door DCC naar mijn pc toe, en meer van dat soort verkeer. Als het werkelijk een trojan was dan kwam die niet van de dreambox af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen