milili Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 hallo allemaal, ik heb probleem dat als ik zap nog een scherm in beeld krijg van external message, na veel zoeken en het niet vinden van de oplossing durf ik dan toch maar een vraagje te stellen misschien is het iets lulligs maar ik kan het niet vinden De VRAAG is dus ook hoe zet ik dat irritante schermpje uit dat de provider enz. aangeeft met als kop van het venster external message, dus niet de normale balk met NED 1 ofzo enz. maar een extra met popup Provider: Canal X Ik heb de Ronaldd geinstalleerd op een Nieuwe 7020 iedereen effe een suggestie of moet ik nog meer info geven??? en ik probeer het al vast bedankt Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Bigfoot Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 Ik neem aan dat die popup afkomstig is van de CAMX emu die je gebruikt?
ppaap Geplaatst: 9 april 2005 Geplaatst: 9 april 2005 osd = none moet er staan in newcamd.config ipv enigma dus var/tuxbox/config en dan in de newcamd.config
milili Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Geplaatst: 9 april 2005 ja misschien wel maar hoe zet ik die uit of kan dat misschien niet ?? ik ben benieuwd, of het wel kan, het irriteert een beetje want het staat wel volop in beeld en dat is met zappen erg vervelend het blijft ook nog wel een paar seconden staan ook nog Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
milili Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Geplaatst: 9 april 2005 IK heb ondertussen bericht van Ronaldd het is nu opgelost het is dus niet zo uit te zetten met de AB maar door het poortnummer in de verbindingen te verzetten van 80 naar 8080 is het opgelost THANKS to Ronaldd Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen