Gast Geplaatst: 10 april 2005 Geplaatst: 10 april 2005 hallo kan iemand mij uitleggen met welke software en firmware ik de powersky kan proggen ik heb deze ontvanger pas aan geschaft en weet niet hoe dat bij deze ontvanger gaat,als iemand hier het misschiern uit zal willen leggen of ergens een site weet waar het duidelijk beschreven wordt,graag in nederlands groet joop [color:"red"] Onderwerp aangepast! [/color]
Gerdy Geplaatst: 11 april 2005 Geplaatst: 11 april 2005 Citaat: ik heb deze ontvanger pas aan geschaft en weet niet hoe dat bij deze ontvanger gaat Waarom vraag je het niet dààr waar je hem hebt aangeschaft??? Die moeten het toch weten! Gerdy
Gast Geplaatst: 11 april 2005 Geplaatst: 11 april 2005 ja klopt die persoon weet het wel maar wit er niks over zeggen hij zegt dat het zijn handel is dus ja ik moet er iedere keer 10 euro voor betalen maar daar gaat het niet eens om ben dat geklep een beetje zat
Edwin Geplaatst: 11 april 2005 Geplaatst: 11 april 2005 waarom gebruik je de zoek funktie niet, deze ontvanger is al heel vaak aan bod gekomen. Je kan eventueel ook zoeken onder DTM box of arion enz... Dit zijn de zelfde ontvangers met een ander logo. Groetjes Edwin
Gast Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 ja dat klopt dat had ik ook al gedaan,ik kan alleen niets vinden over de loader 16.1 en ik heb begrepen dat als er iets mis gaat de ontvanger niet meer te maken is vandaar dat ik voorzichtig ben
Edwin Geplaatst: 12 april 2005 Geplaatst: 12 april 2005 De laatste softwareversies die uitgekomen zijn werken voor zowel de 15.1 als de 16.1 Je hoeft je daar geen zorgen meer over te maken, tenzij je er een oude versie in stopt. Edwin
Gast Geplaatst: 14 april 2005 Geplaatst: 14 april 2005 ik ben aan het zoeken geweest maar kan geen kanalen lijst vinden van huidige datum,zijn allemaal van 2004 kan ik ook alleen de software erin zetten of moet er ook een klanalen lijst bij in gezet worden
Gast Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 @gerdy welk onnozel antwoord is dat ? ik ben er zeker van dat hij met jouw bijdrage niet verder geraakt !
mteam Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 Ik begrijp de reactie van Gerdy voor 100 %. Met een beetje moeite en het gebruik van de zoekfunctie is alles over deze ontvanger te vinden. Wat ik niet begrijp is dat mensen een winkel binnenstappen en met een ontvanger naar buiten lopen en pas daarna vragen beginnen te stellen over de mogelijkheden van het toestel. Wij helpen waar het mogelijk is en herhalen tot vervelens toe 100 keer hetzelfde. Soms is het toch een brug te ver. Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 punt 1 toen ik mijn schotel spullen aanschafte wist ik niet eens dat dit allemaal mogelijk was ten tweede als je iets verkeerd doet met de ontvanger is hij kaopt en kun je er niets mee doen,er staan ppolse site`s op maar ik kan dat niet lezen en ik kan verder nergens iets vinden van de loader 1.6 ten derde je hoeft er niet op te reageren ik heb een philips ontvanger die ik probleemloos progameer,als ik iets niet zeker weet begin ik er niet aan en vraag ff rond dat zijn dus de redenen groet joop
Gast Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 hoi hoi het is me gelukt,alleen jammer dat ik tps niet kan krijgen voor de mensen die de moeite hebben genomen om wat info achter te laten,bedankt !! groet joop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen