acjos1 Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 goeden morgen ik heb hier een 7000s ik draai eenmet een usb stick als basis staat er orgineel 109 in op mijn stick staat hydra phoenix gemini 107 da vinci nu kom de vraag hoe kom dat als een andere img. laad b.v. sf of beco dan start hij niet door en blijf hangen ? maar andere img weer wel is raar vind ik wie weet het antwoord bedankt uw antwoord grt jos
Ron Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 De tweede keer dat je een bericht met een nietszeggend onderwerp plaatst. De volgende keer graag een duidelijke onderwerp gebruiken. We waarschuwen doorgaans geen derde keer. Tox.
Ome Merde Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 gebruik je ook daadwerkelijk alle images ? begin eens met een schone lei, org. 1.09 image in de flash en de rest op stick en anders één image draaien en je /var map naar je usb-stick verplaatsen. leuk voor de hobby (meerdere images) maar i.m.o zinloos qua prestaties. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen