koekjedebij Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 Hoi, Tijdens het zappen verschijnt er naast de info balk ook een klein windowtje met de naam 'Schakelen' waarin staat: 'Deze service kan niet worden gedecodeerd'. Zo gauw als de emu 'aan slaat' verdwijnt dit windowtje weer. Het probleem is dat dit windowtje precies voor de naam van het kanaal in mijn skin hangt en ik dus steeds net niet kan zien wat het kanaal is. (ik gebruik skin 'Simple and Stylish 16:0'). Ik wil graag deze skin blijven gebruiken omdat ie me goed bevalt, alleen zou ik dat irrtante windowtje verplaatst willen hebben of zelfs uitgezet. Ik heb al in OSD instellingen gekeken omdat ik dacht daar met de optie 'infobalk automatisch weergeven' dit kon beinvloeden, maar helaas.... Weet iemand waar ik deze info kan aanpassen? Al zou het alleen maar gaan om de scherm-coordinaten van het kleine windowtje. Bvd Mauce
Ron Geplaatst: 13 april 2005 Geplaatst: 13 april 2005 Geavanceerde instellingen: Foutmeldingen verbergen. Tox.
koekjedebij Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Geplaatst: 13 april 2005 Citaat: Geavanceerde instellingen: Foutmeldingen verbergen. Tox. Huh?? ik dacht dat ik dat ook al geprobeerd had...... fenks! Weet je ook OF en WAAR schermposities van foutmeldingen aan te passen zijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen