Gast Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 Ik heb gisteren in mijn DM500 de laatste gemini-image geladen. Voordien werkte ik met die van hydra. Alles liep perfect, het ziet er goed uit, duidelijke menu's, DOCH ik krijg geen verbinding met internet voor het downloaden van emu's e.d. Wat wel raar is : de communicatie-instellingen zijn idem als bij mijn vorige images. (ik werk via een router) . Ik kan de box zelfs perfect benaderen via DCC (ftp lukt). Op mijn PC heb ik ook gemini-manager geinstalleerd, doch de PC kan geen verbinding maken met de box. DCC werkt wel, Gemini-manager niet. Is dit een bekend verhaal?
Ome Merde Geplaatst: 15 april 2005 Geplaatst: 15 april 2005 zet in het dreambox menu -> use http authentication eens uit (vinkje weghalen). merDe deze ruimte is te huur
milili Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 en probeer eens ook dhcp aan te vinken ! succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
digiruud Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 Of de router een keer opnieuw opstarten. Vu plus ultimo 4K
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen