thea Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 hallo ik wil het ff weten zins ik geen tagiluila kan ontvangen kan ik nu canaal+ zien heeft iemand daar ook last van??? ik zie het nergens staan dat er meerdere kan zien of ben ik de enigste?? en met welke progamma kan ik de satelieten positzie er in doen? zender lijs weet ik en de hot. hij is nu 3jaar oud {humax] al vast bedank. gr t wat een hobby.
diana1 Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 Hoi.Thea. Kijk hier en gij vind van alles. Taquillas niet c+ als gij canal blauw en rood bedoelt ook niet. Groetjes.
thea Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Geplaatst: 16 april 2005 hallo diana ja dat heb ik voor een paar weken al gedaan. mijn vraag was of iemand ook canaal+ nl ook weer kon ontvangen ik denk dat ik de enigste ben zins taguila er niet meer is. dan heb ik geluk grj wat een hobby.
guykers Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 Het is een reclame van canaal+, de zogenaamde 10 daagse oa ook hier te lezen nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen