cracker12 Geplaatst: 16 april 2005 Geplaatst: 16 april 2005 In die langste draad waarmee het allemaal begon kwam al ter sprake dat tegelijk een gecodeerde zender opnemen en een kijken problemen gaf. Dat zou in latere firmware-versies verholpen zijn. Ik kan nog steeds niet Yorin opnemen als ik naar Veronica zit te kijken (zelfde transponder): de opname geeft 40 seconden beeld en wordt dan zwart. Ik moet zeggen: ik heb per abuis een Aston 1.03 gekregen in plaats van de door mij bestelde 1.07, en die moet nog omgeruild worden. Kan het hieraan liggen? Ook met de nieuwste beta-firmware ging het niet goed vandaag. Ik heb nog een enkele aansluiting, doorgelust. Maar 2 zenders van dezelfde transponder moet toch lukken??
crazymans Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Ik heb wel 2 coaxen, en nieuwste OTA software maar bij mij werkt het wel goed met de XCAM. Er is dus goede hoop dat het aan de cam ligt. Als ik tijd heb zal ik ook nog even met ASTON 1.05 testen vanmiddag. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gorefest Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Met de Aston 1.05 en de Dragon werkt het ook wel goed dus denk inderdaad dat het aan je cam ligt. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Kilometervreter Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Heb zojuist een opname gemaakt van Veronica/Yorin/RTL4 en SBS 6. (tegelijk) Werk met Aston 1.05 en Twin LNB. Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
cracker12 Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Geplaatst: 17 april 2005 Bedankt; het wachten is op de nieuwe cam.
cracker12 Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Geplaatst: 2 mei 2005 Om het even netjes af te ronden: na weken wachten kwam van de leverancier de instructie om de cam op te waarderen OTA. Na 10 minuten stond 2.08 erin en alles werkt zoals het hoort! Ik kan eindelijk 4 programma's tegelijk opnemen etc. Ik heb ze even laten weten dat ik het jammer vond dat ik daar nu zolang op moest wachten. Enfin, het eindresultaat telt, nietwaar?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen