Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen,

Ik heb het volgende probleem met mijn 5500PVR.

Ik stel via de EPG een opname in. Als die opname inschakelt (b.v. op Ned. 1) en ik zit op dat moment te kijken naar b.v. RTL5, springt de tuner naar Ned.1 en daarna valt er niets meer te zien op de andere kanalen. Ze worden ook allemaal in het "zwart" aangegeven. Het maakt niet uit of ik via tuner 1 of 2 kijk. Het heeft wel altijd gewerkt.

Als ik overigens die opname niet via de EPG instel, maar handmatig, gaat het wel allemaal goed.

Ik heb de softwareversie van 13 maart 2005 en geen taps. Verder een originele CDS kaart.

Herkent iemand dit?

Bij voorbaat dank en gegroet, Alfons

Geplaatst:

Heb hier een soort gelijk iets

Gisteren hier ook iets vreemd ondekt een opname op tuner 1 ingesteld voor pietje bell 2 en op tuner 2 the matrix revolutions deze overlappen elkaar dus en toen ik wou kijken of pietje bell al was afgelopen kom ik er achter dat ik op bij de tuners geen beeld heb

Maar hij heeft toch opgenomen ra ra dit nog niet eerder opgemerkt

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Hallo Hoogste veldje,

Klopt. Ik zat op 1 hoog achter mijn pc en mijn vrouw riep me dat er iets niet goed ging. 1 Programma opnemen en 1 bekijken. Wel, zij snapt er op dit gebied niet veel van, maar ik kwam er dus ook niet uit. Vorige week had ze exact hetzelfde en toen dacht ik "ze zal wel iets fout hebben gedaan".

Dus ben ik zaterdag wat tests gaan doen en zoals eerder gemeld, het gaat alleen fout bij opnamen ingesteld via de EPG. Handmatig ingesteld gaat goed.

Groet, Alfons

Geplaatst:

Nee, ik heb 3 losse LNB's met 1 kabel en tuner 1 en 2 doorgelust. Ik heb hem wel op all tuner staan.

In het verleden kon ik met die instelling gelijktijdig 2 opnames maken (via tuner 1 en 2) en kijken naar een derde zender. Mits van de ASTRA1 en horizontaal gepolariseerd. Maar meestal kijkt mijn vrouw en die kijkt alleen naar de Nederlandse kanalen, dus dat ging goed.

Maar het gaat wel goed als ik een timer instelling handmatig doe. Fout gaat het dus via de EPG ingesteld, dus het probleem moet je daar zoeken.

Maar nu ik weet dat het handmatig wel goed gaat, is wat mij betreft het probleem voorbij.

Groeten, Alfons

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen