Gast Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 ik heb rudream 109 er op gezet dat ging goed tot hij opstart in dan gaat hij op pal dat is normaal maar ik kan niks doen hij zit fast ik heb het al een paar keer gedaan maar hij blijft fast zitten. wie weet raad.
Gast Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 Waterman, zelf draai ik al geruime tijd ruDREAM. het is beter om ruDREAM op Usb te zetten, i.v.m ruimte Zelf heb ik de REL 1.09 van DreamMultiMedia in e Flash Ik denk dat je het beste eerst de Erase Image van DreamMultiMedia erin kan zetten, dan de Rel 1.09 van DMM en dan ruDREAM in Multiboot op Usb stick. Gebruik DreamUp 2.14b met een NullModem Kabel, dan komt het goed.
Gast Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 dat heb ik al ge daan maar hij bij tv systeem pal is bij het opstarten dan wil hij niks meer dan zit hij fast .
Tomd Geplaatst: 17 april 2005 Geplaatst: 17 april 2005 En de stekker er voor 5 minuten uithalen....ik heb dat nl. met DMM in de flash ook....ligt aan de Front Processor DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+ TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen