skipdaflip Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Ik hoop dat ik met deze topic wat info los kan krijgen over het "howto install an emu" probleem. Ik ben al tijden aan het zoeken op google en verschillende forums en op Sat4all over hoe ik een emu kan installeren in een image. Ik heb op dit moment een Enigma Kalibo image op mijn dbox2 staan en zou hier graag een emu aan toe willen voegen. Ik heb een emu in een tar.gz bestand. Ik heb gelezen dat ik deze naar /tmp kan schrijven en dan vervolgens via de console de emu installeren. Maar dit werkt niet. Als ik deze tar uitpak, dan krijg ik de dirs te zien die hier in staan en verwacht dat als ik deze handmatig via ftp overzet naar de console het ook zou moeten werken. (Maar dan werkt het nog niet) Daarom ben ik op zoek gegaan naar een emulist.xml om daar verwijzingen in aan te brengen. Maar nu blijkt er geen emulist.xml op de console te staan. Wat moet ik nu, of wat doe ik verkeerd? Misschien kan er wat meer uitleg in dit draadje worden gegeven over het installeren van emu's. Thnxz and respect to all modificators!
Soulman Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Afhankelijk van het soort en type image en welke emu het betreft gaat het anders. Je kan eens op een site een image downloaden waarbij een readme zit. Vaak staat daarin hoe een emu in dat image moet worden gezet. Kijk maar eens bij K2. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen