crazymans Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Wanneer je een dagelijkse herinneringstimer zet dan wordt deze maar 1x uitgevoerd! Ik heb het al 3x getest en ze worden echt telkens maar 1x (de eerste keer) uitgevoerd! NB. de herrineringstimer is eigenlijk bedoeld voor opnames op een exterene (video)recorder en schakelt de ontvanger op een bepaald tijdstip voor een bepaalde tijdsduur aan, en daarna weer uit! Het zou kunnen liggen aan het feit dat deze timers een hoger nummer als 8 hebben, maar dat heb ik nog niet getest (zonde om al je goede timers eerst weg te moeten gooien). Ik ga eerst proberen deze timers als 5x wekelijks in te voeren om te kijken of het dan wel werkt. Nb. Deze functionaliteit wordt waarschijnlijk niet veel gebruikt, maar ik vind het wel erg jammer dat het niet werkt. Ik gebruik deze timers om 's morgens bij het opstaan even automatisch het nieuws van gisteren en vandaag te volgen. Details: Echostar PVR5020 software 1.04 OTA Timers: 12. TV/NED2 Aan Dag 06:00 0:40 13. TV/RTL4 Aan Dag 06:43 0:15 Zou iemand dit willen testen voor mij? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen