Gast Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Hallo satvrienden, Sinds kort ben ik in het bezit van een Humax 5400z. Deze bevat volgende specificaties: - TOH 3.3 met emu 3.8 - HIC 1.05.00+ - Loader: H 2.08 Toch slaag ik er niet in om bepaalde kanalen te decoderen (bv. ORF, TF1 -betacrypt, Viacess, ...) terwijl dit met mijn oude 5400 (zonder Z) wel gaat. Deze bevat dezelfde specificaties. De kaartjes van de embedded irdetodecoder heb ik ook al verwisseld en het configuratiescherm staat hetzelfde ingesteld. Ze hebben trouwens beide dezelfde settings. Wie weet raad om die kanalen met de 5400Z te decoderen? nickelodeon
Gast Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 Er moet toch echt een verschil zijn in de geladen instellingen. Deze combinatie heb ik zelf ook (5400 en een 5400z). Als ik beide laadt met dezelfde instellingen krijg ik toch echt een gelijke uitkomst. Waarschijnlijke fouten: -key.bin wordt niet (goed) geladen-probeer terug te lezen -Hot instelling staat op card ipv card+emu -onjuiste PMC tabel geladen
Gast Geplaatst: 19 april 2005 Geplaatst: 19 april 2005 thanks Zeeteefje !!! Hoe kon ik het vergeten: de keys zaten er natuurlijk niet in! Dat maak je mee als het even geleden is dat je die nog geladen hebt hé. nickelodeon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen