Gast Geplaatst: 20 april 2005 Geplaatst: 20 april 2005 Ik heb een Dreambox 7000 en heb een tijdje zonder officiele kaart gekeken en zonder problemen. Na de aanschaf van een officiele kaart heb ik geen goede ontvangst meer op RTL4, RTL5 en CNN Int (het beeld vertoont blokken en strepen en het geluid vertoont hinderlijke piepen, dit alles doordat er te weinig goede ontvangst is om te decoderen of te weinig tijd om te decoderen). De SNR is 80% of meer, de AGC is 54% (BER=0) bij deze kanalen. Bij bijvoorbeeld SBS6 is SNR 82% en AGC 66%. Ik heb een schotel van 80cm, een LNB van 0.3dB en 9 meter goede kabel tussen schotel en ontvanger. Het lijkt mij dat ik met deze configuratie toch een goede ontvangst zou moeten hebben!!! Heeft iemand nog tips voor mij!
Ome Merde Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 80% SGN is meer dan voldoende. gebruik eens een andere emu, ik weet niet welke je nu gebruikt maar je C+ kaart werkt feiloos met newcamd en/of camx (heb er goeie ervaringen mee). merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen