Gast Geplaatst: 20 april 2005 Geplaatst: 20 april 2005 Ik ben er al een tijdje mee aan het aanmodderen, met flashwizard pro enzo, maar het lukt me gewoon niet een image vanaf mijn hd te draaien, ik krijg gewoon geen keuze menu bij het opnieuw starten van mijn dreambox 7000 ookal zegt flashwizard d.mv. een melding dat dit menu er wel opgezet gaat worden alvorens het intalleren van een image , weet iemand hoe dit komt en wat ik kan doen om dan eindelijk eens wat images te proberen vanaf hardisk(vind het nu wat riskant alleen vanaf de flash)
eagle29 Geplaatst: 20 april 2005 Geplaatst: 20 april 2005 Je moet eerst een orginele image in de flash zetten (dus geen hydra oid). Daarna kun je met flashwizzard 5 een multiimage aanmaken. Had eerst ook het probleem dat het bij mij niet lukte maar had toen ook hydra in flash staan. Suc6 ermee.
Gast Geplaatst: 20 april 2005 Geplaatst: 20 april 2005 image vanaf de hd is niet zo succes beste kun je originele 1.09 in de flash zetten en met flash wizzard pro een alternatieve image in de stick die gebaseerd is op de 109 moet je wel een stickie hebben natuurlijk!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen