Gast Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Hallo, Ik ben van plan een dreambox te kopen maar had graag eerst iets geweten. Ik heb momenteel 2 PC's die draadloos werken op een ADSL-router. Router en beide PC's hebben een WEP key. Als ik mijn Dreambox verbindt met de router, met een netwerkkabel, moet mijn dreambox (of in het ander geval een PC) ook een WEP key hebben of is dit enkel voor de draadloze toestellen en niet voor de toestellen die met een netwerkkabel verbonden zijn met de router? Dank U. Hopelijk heb ik dit op de juiste plaats gaat daar het hier over een dreambox gaat, maar het kan evengoed een XBOX of andere PC zijn.
milili Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 als je die met een kabel aansluit is er geen probleem, een wep key is Wireless daar staat de W voor, dit is dus niet nodig aangezien je dreambox of wat dan ook hardwarematig verbonden is met de router en dus niet beveiligd dient te worden middels een wepkey wat dus ook niet mogelijk is dus je hoeft geen zorgen te hebben het zal werken! succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen