Gast Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 hallo weet iemand wat het betekend als lang in de display komt te staan dit is gebeurt na het proggen is het nu afgelopen met de ontvanger ? joop
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Het betekent Language, ofwel gewoon taal. Dan moet je op je scherm kijken en nederlands kiezen.
Edwin Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Je zal daarna mogen het kanaal nummer ingegeven van de Rf uitgang, en zal dan merken dat alle kanalen weg zijn. Groetjes Edwin
Fred_M Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Je geeft niet aan welke ontvanger je hebt, maar als het een kaon machine is (extreme, digix etc.), dan zou ik ook even de scart kabel in je tv stoppen. Klinkt stom, maar ik heb upgrades gehad, die na het installeren alleen beeld gaven via de scart en niet via de composite (tulp). Pas na het doorlopen van het installatiemenu doet je composite uitgang het weer. Groet, Fred
Edwin Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Ik denk te mogen aannemen dat hij werkt met een elektron 1900 ci. Edwin
Gast Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 ja klopt ik heb een electron maar heb hem alweer een tijdje aan het draaien bedankt voor de reacties joop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen