Gast Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 Ik heb een usb stick (sandisk mini cruzer 256mb) Hoe kan ik testen of hij op de dreambox werkt ? Want tot nu toe krijg ik het niet aan de praat. Het gaat om een dreambox 7020 met Gemini image
joop905 Geplaatst: 21 april 2005 Geplaatst: 21 april 2005 met welk programma doe je dat FlashWizardPRO 5.0 (de makkelijkst in gebruik) Dcc2.5 En je kan zien op de lijst of de usb stik goed is voor dreambox Gr Joop
Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Citaat: met welk programma doe je dat FlashWizardPRO 5.0 (de makkelijkst in gebruik) Dcc2.5 En je kan zien op de lijst of de usb stik goed is voor dreambox Gr Joop Bedankt voor de link Joop. Ik ken iemand en die heeft dezelfde usb stick. Ik heb het met dcc geprobeerd. Maar ook in de software van de dreambox kan ik niks terug vinden. Bijvoorbeeld swapfile in Gemini kan ik alleen maar kiezen voor HD en niet USB. mvgr Edwin
Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Deze ochtend weer bezig geweest maar mijn usb stick word niet gezien op de dreambox. Is het mogelijk om inplaats van de usb stick een compact flash kaartje te pakken, en daar verschillende image op te zetten ??
Ron Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Flashwizard Pro is niet voor de DM7020 gemaakt. Wil je USB uittesten op een 7020, gebruik je miniroot. (zoeken in dit forum) Tox.
Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Citaat: Flashwizard Pro is niet voor de DM7020 gemaakt. Wil je USB uittesten op een 7020, gebruik je miniroot. (zoeken in dit forum) Tox. Ik heb die inderdaad even gebruikt om te kijken of ik mijn usb kan benaderen. Ik heb er ook miniroot opgezet en er inmiddels weer af gehaald. Reden: omdat ik eerste de USB aan de praat wil hebben. Ik kom er niet meer uit . Ik denk alles al gehad te hebben maar dit krijg ik niet voor elkaar. Bijvoorbeeld met gemini kun je een swap maken, daar kan ik ook alleen maar kiezen uit HDD en geen usb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen