Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Omdadat mijn DB7000s niet meer goed werkt probeer ik met hyperteminal de status van mij DB uit te lezen. Volgens informatie die ik heb zou dit op de volgende manier moeten gebeuren: Open hyperterminal (windows applicatie) Com1 Bits per second op 115200 zetten Datatransport op Xaan/ Xuit zetten 2x enter drukken Ik zou dan de volgende informatie moeten krijgen: --- Device Configuration --- Power-On Test Devices: 000 Disabled System Memory [RAM] 002 Disabled Ethernet [ENET] ---------------------------- Boot Sources: 001 Enabled Application in Flash [FLASH] 002 Enabled Ethernet [ENET] local=0.0.0.0 remote=255.255.255.255 hwaddr=00093400a07a 003 Enabled Serial Port 1 [s1] Baud = 9600 ---------------------------- Update Flash : Disabled Automatic Boot: Enabled ---------------------------- 1 - Toggle Power-On Tests 2 - Change a Boot Device 3 - Change IP Addresses 4 - Ping test 5 - Change Baud Rate for S1 Boot D - Display Configuration 0 - Exit Menu and Boot Application Dat werkt bij mij echter niet, waarschijnlijk omdat ik iets verkeerd doe. Ik heb de DB gestart en alleen via een nulmodemkabel met de PC verbonden, Hyperterminal opgestart waarna ik allerlei informatie op het scherm krijg maar niet de info die ik eigenlijk zou moeten krijgen. 2 x op de entertoets van de PC drukken heeft geen effect. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe.
Gast Geplaatst: 22 april 2005 Geplaatst: 22 april 2005 Citaat: Dat werkt bij mij echter niet, waarschijnlijk omdat ik iets verkeerd doe. Ik heb de DB gestart en alleen via een nulmodemkabel met de PC verbonden, Hyperterminal opgestart waarna ik allerlei informatie op het scherm krijg maar niet de info die ik eigenlijk zou moeten krijgen. 2 x op de entertoets van de PC drukken heeft geen effect. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe. Kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat je net als met DreamUp eerst Hyperterminal moet starten en laten "bellen", en daarna pas de DB moet aanzetten? Greetz!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen