Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Zat TV te kijken hoorde een geluid en dreambox was alle instellingen kwijt. Nou serieel geflashed en erase.img gebruikt en nieuwe gemini image geplaatst. Kan mbv satfinder geen enkele sat vinden. Het maakt niet uit welke kant ik de sat positioneer mijn SNR blijft op 40-45 bewegen. Transponder zoeven vervangen nog steeds geen resultaat. Iemand een idee? gr Rudy
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Net satfinder tussen LNB en Dreambox gezet geen resultaat lijkt wel of de dreambox dood is op dat gebied. Iemand een idee
djoek Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Ook al eens met een originele dream image geprobeerd???.
Eland Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 als de satfinder ook geen signaal geeft denk ik eerder aan de LNB die stuk is, of je schotel foutief uitgericht.
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 wat voor dreambox heb je ? en heb je nu een draaibare opstelling?
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 LNB reeds vervangen nog steeds geen resultaat.
Ome Merde Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Zat TV te kijken hoorde een geluid en dreambox was alle instellingen kwijt watvoor geluid ? een tik ? zit er een HDD in ? haal die eens los .... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 heb nog es alles gechecked en heb weer signaal. Oplossing was: service searching - automatic transponder scan. Normaal deed ik altijd satfind wat bijna dezelfde functionaliteit levert echter automatic transponder scan gaat de beschikbare frequenties 1 voor 1 af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen