Gast Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 wanneer ik een film download met dreambox control center (ts file gecombineed) loopt de snelheid al snel terug van 49 naar 17.Na een tijdje wordt het netwerk(ftp) verbroken. Pas als de dreambox herstart wordt is er weer ver binding. tv kijken met op de pc met dream tv geeft geen problemen. Het probleem is er met zowel een direct crossover verbinding of met hub. Hoe kan ik dit op lossen? De netwerkkaart van de pc is ok de kabels ook dreambox 7000 s wd hd 200 gig hydra angharad 1.09 dcc v2.3 om films te downloaden
dAF2000 Geplaatst: 23 april 2005 Geplaatst: 23 april 2005 Zijn die files groter dan 1GB (of 2GB misschien)? Ik heb zoiets gehad toen ik alle opgenomen films van de Dreambox naar een andere computer zette. Alle files van maximaal 1GB gingen goed, totdat ik bij een opname kwam die iets meer dan 2GB was. De FTP van de Dreambox stopte er toen mee.
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 heb nog even een directe verbing geprobeert met verschillende computers. Krijg rechts onder in de taakbalk een geel driehoekje op het verbindings ikoon: deze verbinding heeft beperkte of geen verbindings mogenlijkheden. ftp werkt wel maar knalt er met files downloaden uit ?????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen