Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 miniroot hoe krijg ik miniroot in mijn dreambox 7020. zodat ik ook de img van de 7000 kan zien. wie legt mij dat even uit . op een manier zo dat ik het ken doen. ik doe dit voor het eerst.
Gast Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Als het goed is zit er een stapsgewijze handleiding bij, dus de vraag is wat overbodig. Ik zal even de handleiding citeren: Quick installation: 1) Ftp the .ipk file to the /tmp directory of your dreambox 7020 2) Run the command (telnet) "ipkg install /tmp/miniroot7020_<version>_powerpc.ipk" Replace <version> with the actual version, of course. 3) Restart your dreambox. 4) From the boot menu, set up your network, then boot from flash to see that the original image is still usable. 5) Reboot again, go to WEB mode in the boot menu, and use your browser to install images. als je een beetje dos ken, dan kan ik je ook nog vertellen dat * ook werkt, dus als er niet veel in je temp staat hoef je niet de hele filename op te geven mini* zal waarschijnlijk al werken. suc7
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Help, ik heb geen contact meer met het web browser via miniroot. Als ik WEB optie kies bij het booten dan is mijn db alleen via telnet te benaderen en niet via de browser. enig suggestie?
milili Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 je DB heeft een ander ip adres gekregen omdat die waarschijnlijk op dhcp staat succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 dat zou niet kunnen, anders kon ik geen telnet verbinding maken met 10.0.0.13
Bigcity Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 kijk eens op: http://www.dreamusers.com/mx/index.php?page=55 hier staat precies beschreven hoe het werkt (helaas alleen in het Frans) Groeten, Bigcity
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen