Ga naar inhoud

Welke Universeel AF werkt goed met TF4000PVR?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn RCU origineel van topfield is door mijn dochterje stuk gemaakt

ik ben van plan om een Universeel Af te koopen met een leer functie

welke werke het beste met TF4000PVR?

Geplaatst:

Ik heb een philips en een one for all.

Alle 2 werken ze goed. Maar er zijn ook Topfield lookalike ab's te koop voor 15 euro.

Geplaatst:

welke modellen zijn het?

een andres vraag betreft de lookelike.de pvr functie knoop(rood,geel,groen,blauw) doen het ook?

Geplaatst:

Als je een universele RCU met leerfunctie aanschaft, moet je wel bedenken dat om die te laten "leren" je dat alleen kunt doen als je ook een werkende originele afstandbediening hebt!

Geplaatst:

Ik heb een OneforAll 6 Kameleon, die kan alles wat de originele AB kan, ook de gekleurde toetsen, is alleen wel een vrij prijzige AB en vreet batterijen, dus oplaadbare is een must.

Voordeel, hij bedient tegelijk al je apparatuur en kent heel erg veel merken.

Op de site staat ook welke apparatuur ondersteund wordt, kan je even de rest van je set nakijken:

http://www.oneforall.nl

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:

Ik heb toevallig mijn vrouw om de kameleon gestuurd.

Reden mijn universele philips kon niet overweg met mijn dreambox en wel met mijn topfield.

Maar hoe lang doe je met de batt ???

Geplaatst:

Afhankelijk van gebruik gingen er bij mij een set batterijen per 2 maanden doorheen.

Daarom heb ik er maar oplaadbare bij gekocht.

De nieuwe versie van de kameleon schijnt beter met batterijen om te gaan.

Ziet er alleen minder mooi uit.

Dit is de nieuwe versie met een andere sensor waardoor hij minder vaak spontaan wakker wordt:

8206.gif

Als je dat hiermee vergelijkt vind ik de oude mooier, de oude:

urc8040.gif

Geplaatst:

Als je je zorgen maakt over de kosten van de batterijen, kun je nog veel meer besparen. Een zelflerende One4All met gewone knopjes (typenummer heb ik niet paraat) kan hetzelfde en kost de helft.

Groeten van de zolder.

Geplaatst:

Ik heb de nieuwste Kameleon (de glimmende, bovenste). Die is perfect met batterijen: gewoon 2 penlites, terwijl er in de oude (die blauwe) 4 mini-penlites gaan. Bovendien: de oude had in 1 maand tijd die 4 batterijen leeggetrokken. Terwijl de nieuwe nu al 5 maanden volop werkt.

Overigens is het wel waar wat "opzolder" schrijft: ECHTE knopjes zijn veel lekkerder... het indrukken van een plastic-schermpje, zonder een klik-effect te voelen, is niet helemaal top.

Ik merk dat ik de OneForAll vaak links laat liggen, en alsnog de Topfield-afstandsbediening pak.

Bink

Geplaatst:

Kun je de wat minder gebruikte knoppen van je originele Topfield ab ook programmeren op de One for All? Ik denk dan dus bijvoorbeeld aan de witte toets, de toets om opnames op te roepen, favorieten, etc?

Geplaatst:

De OneForAll kan alles. Behalve een kopje koffie zetten.

Dus: het antwoord is JA.

Je kan iedere toets op de OneForAll kopieren, hergebruiken, verplaatsen, noem maar op. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Bink.

Geplaatst:

favorieten zit er al in, en alles wat ie niet kent kan je inderdaad gewoon in programmeren dwz kopieren van de originele AB.

Geplaatst:

Ik heb nu een Sony die zijn beste tijd heeft gehad, daar kan ik ook iedere toets mee programmeren.

Voor de witte toets van mijn Topfield ab was er niet direct een corresponderende toets op mijn Sony. Daar heb ik dus een ander knopje voor moeten programmeren, in mijn geval werd dat dus clear.

Hoe doe je dit dan bijvoorbeeld op de One for all?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen