a_noot Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Ik heb enkele dagen geleden Gemini 107 ipv Hydra Phoenix geïnstalleerd. Ik heb de harddisk (160 Gb) niet leeggemaakt (er staan wel nog wat Hydra verwijzingen op). Vandaag wil ik een bepaalde plugin via het Gemini-menu installeren en krijg ik voortdurende de foutmelding dat de schijf te klein is. Er wordt een negatieve waarde aangegeven als schijfruimte: -890776689. Als ik iets opneem krijg ik de melding dat ik nog ruim 60 Gb vrij heb. En nog iets vreemds: Hoe meer ik van de harddisk verwijder (bijv. een opname) dan wordt de negatieve schijfruimte nog negatiever. A. Is een en ander te verklaren? B. Hoe kom ik van deze problemen af (en dan niet door de Dreambox de deur uitdoen)? Groet, Albert! Vu+ Uno (VTI), Vu+ Duo (OpenPLI), Xtreamer, Panasonic PV80, Sony Bravia 24EX320, Sony DTS, T55 met Satcon 4/1
emp1re Geplaatst: 24 april 2005 Geplaatst: 24 april 2005 Bij de 1.04 zit het onder de blauwe knop. dan addon settings en dan setup.. vinkje weghalen voor addonse size check en voilla het loopt(met mn NFS tenminste op de DM500) ik gok er op dat dat bij jou ook daar ergens is te zoeken.. --== Freddy ==-- Dreambox DM500S==Triax 88cm dish==Geotrack H-120 rotor.
a_noot Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Geplaatst: 24 april 2005 Yes, dit werkt. Er komt nog altijd een foutmelding maar de installatie gaat toch door. Ik kan weer vooruit. Bedankt! Groet, Albert! Vu+ Uno (VTI), Vu+ Duo (OpenPLI), Xtreamer, Panasonic PV80, Sony Bravia 24EX320, Sony DTS, T55 met Satcon 4/1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen